kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arch linux kullanıyorum ve yaklaşık 3 yıldır linux ile iç içeyim. Ve windows kullanamıyorum artık
3 Yıl kadar bende arch kullandım. Fakat yormaya başladı artık beni. Linux mint ile kafa dinliyorum bu aralar.