• 29-09-2021, 21:31:02
    #1
    Bu kadar iş gören bir sitenin muhakkak uygulamasının gelmesi gerekir. Hani mesaj falan geldiğinde WhatsApp gibi bildirim mesajı çok güzel olurdu
  • 29-09-2021, 21:32:31
    #2
    Bence de güzel bir, android ve ios uygulaması harika olurdu. Hatta uygulama da ekstra, paytr ödeme sistemi eklenebilirdi, güvenli ödeme olurdu.
  • 29-09-2021, 21:33:15
    #3
    Yani bende düşünmüştüm açıkçası da bilmiyorum neden yapmıyorlar. Böyle bir platformun bence çok daha öncelerden bir app yapması gerekliydi.
  • 29-09-2021, 21:35:23
    #4
    Mobil arayüz çok kullanışlı olması ve telegram anında bildirim seçeneği olduğundan dolayı mobil uygulamaya gerek yokmuş...
  • 29-09-2021, 21:35:26
    #5
    Bildirim sistemi var zaten bunun için uygulamaya gerek yok ayrıca bu konunun açıklaması yapıldı.

    Doğru kişi bulunamadığından ve saçma rakamlar istendiği için yapılmadı yapılmayacak. (gerekte yok)
  • 29-09-2021, 21:35:26
    #6
    coskun : he aynen aynen
  • 29-09-2021, 21:36:19
    #7
    Bencede güzel olurdu.
  • 29-09-2021, 21:37:32
    #8
    Her ay açılan bir konu.

    Tarayıcı üzerinden girişler mobil uygulama kadar etkili o yüzden yönetim tarafından yakın bir zamanda mobil uygulama gelmeyeceği açıklandı.
  • 29-09-2021, 23:07:32
    #9
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...t-u-aktif.html