Konu
R10 uygulaması gelsin artık
29-09-2021, 21:33:15
#3
gurbuzemre
Yani bende düşünmüştüm açıkçası da bilmiyorum neden yapmıyorlar. Böyle bir platformun bence çok daha öncelerden bir app yapması gerekliydi.