Konu
R10 uygulaması gelsin artık
29-09-2021, 21:35:26
#5
Felix
Bildirim sistemi var zaten bunun için uygulamaya gerek yok ayrıca bu konunun açıklaması yapıldı.
Doğru kişi bulunamadığından ve saçma rakamlar istendiği için yapılmadı yapılmayacak. (gerekte yok)