Konu
R10 uygulaması gelsin artık
29-09-2021, 21:35:23
#4
HeavenBey
Mobil arayüz çok kullanışlı olması ve telegram anında bildirim seçeneği olduğundan dolayı mobil uygulamaya gerek yokmuş...