Konu
R10 uygulaması gelsin artık
29-09-2021, 21:37:32
#8
DemirayBilisim
Her ay açılan bir konu.
Tarayıcı üzerinden girişler mobil uygulama kadar etkili o yüzden yönetim tarafından yakın bir zamanda mobil uygulama gelmeyeceği açıklandı.