Konu
R10 uygulaması gelsin artık
29-09-2021, 21:31:02
#1
nevsehirden
Bu kadar iş gören bir sitenin muhakkak uygulamasının gelmesi gerekir. Hani mesaj falan geldiğinde WhatsApp gibi bildirim mesajı çok güzel olurdu