TFaresi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşten Çıkarıldım Moralim Çok kötü
44
●3.454
- 14-01-2009, 17:35:38Fatih abi çok üzüldüm gerçekten, geçmiş olsun.
Onları yapmak içinde " para " gerekiyor. - 14-01-2009, 17:47:08O kadar çalışmış bırakta o kadar parasıda olsun artık. Ben sadece bunalıma girmemesi için farklı şeyler yaparak mutlu ol kendini oyala dedim. Sinemaya gitmek 10 YTL, arkadaşlarla maça gitmek 30 YTL, şehir dışına çıkmak 100 YTL bunları yaparken duyduğumuz mutluluk paha biçilemez! Visa'nın en güzel sözüWebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2009, 22:28:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçmiş olsun.gelen arkadaşa işi öğretme bence.al tazminatını yoluna bak.illa ki bir iş bulursun.Allah yolunu açık etsin.
<konudışı>bir arkadaşım tuzla tershanesinde stajyer(elektrik).oradaki ölümler kaza değil cinayetmiş.intihar yada kaza süsü veriliyormuş.oradaki müdürler ve işçiler karşı karşıya gelmesi sonucunda.müdürler işçileri öldürtüyorlarmış.</konudış> - 14-01-2009, 23:07:41Üyeliği durdurulduBu gün ihbar paramı ve tazminatımı aldım. Genel müdürün yanına çıktım ve 15 günlük ihbar süremi bu tersane içersinde geçiremiceğimi söledim. Oda anladı zaten moralimin bozuk olduğunu ve tamam dedi hemen halledelim senin işlemlerini dedi. Bende saolun dedim. Ayrıca son olarak size ve bu tersaneye tekrardan hakkımı helal etmiyorum dedim. Ahirette iki elim yakanızda olucak dedim. O an genel müdürün ayağa kalkıp kıpkırmızı olması ve bana ben ne yaptım fatih banada patronların emri demesi yetti. Gün gündü bitti yarınımıza bakıyoruz yapıcak bir şey yok. Derler ya herşeyde bi hayır vardır inşallah bundada hayır var.
Ayrıca bugun çok kötü içtim ve o kadar kötüyüm ki anlatamam. Ama kendime zarar vermemem lazım ve metanetimi korumam lazım. - 15-01-2009, 00:01:35Sevgili Arkadaşım
Hem Patronuna Ahirette İki Yakam Elinde Diyorsun Hemde İçiyorsun Lütfen Kendini İçkiye Verme..
Allah Buyurmuşturki;
Sizin Hayır Bildiklerinizde Bir Şer, Şer Bildiklerinizde de Bir Hayır Vardır.. Bunu Siz Bilemezsiniz Ben Bilirim...
Hayırlısını İste... Haklıysan Zaten Ya Bu Dünyada Yada Ahirette Alırsın Hakkını Merak Etme... Kimsenin Kimsede Hakkı Kalmaz...
- 15-01-2009, 21:17:24Üyeliği durdurulduŞerefsizlik orda zaten. Kriz bahane. Yeni eleman geldi bırakın onunla konuşmayı selam bile vermedim. Zaten dün çıkıp konuştum ihbar süresini bekleyemicem dedim ve ihbar paramıda aldım işten çıktım. Daha doğrusu çıkarıldım. En azından evde durup iş aramak benim için daha iyi olucak.harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
