İşten Çıkarıldım Moralim Çok kötü
44
●3.454
- 13-01-2009, 22:32:01Geçmiş olsun hocam tuzla tersanelerindemiydin yokya tuzlada tersane sektörü birden ters döndü valla....
- 13-01-2009, 22:54:29Üyeliği durdurulduÇok saolun arkadaşlar. İnşallah hayırlısı. Tazminatımı kesin alıcam. Gelen elemana iş öğretmek değil selam bile vericeğimi sanmıyorum. Sonuçta o kişi girerken birisinin çıkartılacağını bilerek giriyor ve ******** genel müdürün tanıdığı bildiği birisi. İnşallah başarısız olucak.
Bir sektörün durumu bu kadar iyi iken bu kadar kötü duruma düşmesi gerçektende enteresan. Resmen patladı sektör 1 ay içersinde özel tersanalerde çalışan arkadaşlarımın çoğu işten çıkartıldı. Bunlar sanki bir sinyal gibiydi. İşin kötüsü şu durumda iş bulmak zorlaştı. Zehir gibi adamlar iş bulamaz duruma geldi. - 13-01-2009, 22:59:02Üyeliği durduruldugeçmiş olsun

bencede gelen elemana işi falan öğreteme .. - 13-01-2009, 23:00:34Geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun.
Umutsuzluğa, karamsarlığa sakın kapılma. Allah büyüktür,
- 13-01-2009, 23:06:14Üyeliği durdurulduÖncelikle işten çıkarıldığın için çok üzgünüm,umarım yakın zamanda hakketiğin mevkide tekrar kendini bulursun.Birde şöyle popüler optimistlik yapmak lazım,belki şimdi daha çok kariyer-para yapabilceğin işe giriceksin.İlerde diyeceksin eski genel müdüre bi kamyon küfür kaydım ama o beni işten atmasaydı bu durumda olmazdım diye :P Yeni bir işe girerken megalomanlık yapmanı önermem,bu işte şöyle böyleyim.Zaten bunları sende biliyorsundur.Mümkünse genel müdüründen bonservis al en azından böyle birşey yapsın adi.
Dip Not:Tersane ile bir işim olmaz ama memleketimde Gölcük Tersanesinden emekli olmuş birisi var 3000euro yu bastıranı işe koyuyordu.Örneklerinide gördüm açıkcası.Ve anladım ki tersaneler en çok dümenin döndüğü yerler.
