• 13-01-2009, 22:15:25
    #19
    Hayırlısı olsun hocam,umarım daha iyisini bulursun.
  • 13-01-2009, 22:32:01
    #20
    Geçmiş olsun hocam tuzla tersanelerindemiydin yokya tuzlada tersane sektörü birden ters döndü valla....
  • 13-01-2009, 22:40:42
    #21
    geçmiş olsun kanka
    benimde işsizlikte 6.ayım allah sonumuzu hayretsin
  • 13-01-2009, 22:42:49
    #22
    tazminatını al, gelen elemanada iş falan gösterme.
  • 13-01-2009, 22:54:29
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Çok saolun arkadaşlar. İnşallah hayırlısı. Tazminatımı kesin alıcam. Gelen elemana iş öğretmek değil selam bile vericeğimi sanmıyorum. Sonuçta o kişi girerken birisinin çıkartılacağını bilerek giriyor ve ******** genel müdürün tanıdığı bildiği birisi. İnşallah başarısız olucak.

    Bir sektörün durumu bu kadar iyi iken bu kadar kötü duruma düşmesi gerçektende enteresan. Resmen patladı sektör 1 ay içersinde özel tersanalerde çalışan arkadaşlarımın çoğu işten çıkartıldı. Bunlar sanki bir sinyal gibiydi. İşin kötüsü şu durumda iş bulmak zorlaştı. Zehir gibi adamlar iş bulamaz duruma geldi.
  • 13-01-2009, 22:59:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
    bencede gelen elemana işi falan öğreteme ..
  • 13-01-2009, 23:00:34
    #25
    Geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun.

    Umutsuzluğa, karamsarlığa sakın kapılma. Allah büyüktür,
  • 13-01-2009, 23:02:22
    #26
    Üyeliği durduruldu
    herşeyde vardır bi hayır
  • 13-01-2009, 23:06:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle işten çıkarıldığın için çok üzgünüm,umarım yakın zamanda hakketiğin mevkide tekrar kendini bulursun.Birde şöyle popüler optimistlik yapmak lazım,belki şimdi daha çok kariyer-para yapabilceğin işe giriceksin.İlerde diyeceksin eski genel müdüre bi kamyon küfür kaydım ama o beni işten atmasaydı bu durumda olmazdım diye :P Yeni bir işe girerken megalomanlık yapmanı önermem,bu işte şöyle böyleyim.Zaten bunları sende biliyorsundur.Mümkünse genel müdüründen bonservis al en azından böyle birşey yapsın adi.

    Dip Not:Tersane ile bir işim olmaz ama memleketimde Gölcük Tersanesinden emekli olmuş birisi var 3000euro yu bastıranı işe koyuyordu.Örneklerinide gördüm açıkcası.Ve anladım ki tersaneler en çok dümenin döndüğü yerler.