Öncelikle işten çıkarıldığın için çok üzgünüm,umarım yakın zamanda hakketiğin mevkide tekrar kendini bulursun.Birde şöyle popüler optimistlik yapmak lazım,belki şimdi daha çok kariyer-para yapabilceğin işe giriceksin.İlerde diyeceksin eski genel müdüre bi kamyon küfür kaydım ama o beni işten atmasaydı bu durumda olmazdım diye :P Yeni bir işe girerken megalomanlık yapmanı önermem,bu işte şöyle böyleyim.Zaten bunları sende biliyorsundur.Mümkünse genel müdüründen bonservis al en azından böyle birşey yapsın adi.

Dip Not:Tersane ile bir işim olmaz ama memleketimde Gölcük Tersanesinden emekli olmuş birisi var 3000euro yu bastıranı işe koyuyordu.Örneklerinide gördüm açıkcası.Ve anladım ki tersaneler en çok dümenin döndüğü yerler.