Çok saolun arkadaşlar. İnşallah hayırlısı. Tazminatımı kesin alıcam. Gelen elemana iş öğretmek değil selam bile vericeğimi sanmıyorum. Sonuçta o kişi girerken birisinin çıkartılacağını bilerek giriyor ve ******** genel müdürün tanıdığı bildiği birisi. İnşallah başarısız olucak.
Bir sektörün durumu bu kadar iyi iken bu kadar kötü duruma düşmesi gerçektende enteresan. Resmen patladı sektör 1 ay içersinde özel tersanalerde çalışan arkadaşlarımın çoğu işten çıkartıldı. Bunlar sanki bir sinyal gibiydi. İşin kötüsü şu durumda iş bulmak zorlaştı. Zehir gibi adamlar iş bulamaz duruma geldi.