Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geçmiş olsun.gelen arkadaşa işi öğretme bence.al tazminatını yoluna bak.illa ki bir iş bulursun.Allah yolunu açık etsin.
<konudışı>bir arkadaşım tuzla tershanesinde stajyer(elektrik).oradaki ölümler kaza değil cinayetmiş.intihar yada kaza süsü veriliyormuş.oradaki müdürler ve işçiler karşı karşıya gelmesi sonucunda.müdürler işçileri öldürtüyorlarmış.</konudış>