Bu gün ihbar paramı ve tazminatımı aldım. Genel müdürün yanına çıktım ve 15 günlük ihbar süremi bu tersane içersinde geçiremiceğimi söledim. Oda anladı zaten moralimin bozuk olduğunu ve tamam dedi hemen halledelim senin işlemlerini dedi. Bende saolun dedim. Ayrıca son olarak size ve bu tersaneye tekrardan hakkımı helal etmiyorum dedim. Ahirette iki elim yakanızda olucak dedim. O an genel müdürün ayağa kalkıp kıpkırmızı olması ve bana ben ne yaptım fatih banada patronların emri demesi yetti. Gün gündü bitti yarınımıza bakıyoruz yapıcak bir şey yok. Derler ya herşeyde bi hayır vardır inşallah bundada hayır var.

Ayrıca bugun çok kötü içtim ve o kadar kötüyüm ki anlatamam. Ama kendime zarar vermemem lazım ve metanetimi korumam lazım.