WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih abi çok üzüldüm gerçekten, geçmiş olsun.
Onları yapmak içinde " para " gerekiyor.
O kadar çalışmış bırakta o kadar parasıda olsun artık. Ben sadece bunalıma girmemesi için farklı şeyler yaparak mutlu ol kendini oyala dedim. Sinemaya gitmek 10 YTL, arkadaşlarla maça gitmek 30 YTL, şehir dışına çıkmak 100 YTL bunları yaparken duyduğumuz mutluluk paha biçilemez! Visa'nın en güzel sözü