harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeyi yanlış öğret uyuzluk değil mi..Anlamadığım hem kriz var diyor hemde seni çıkarıp akrabasını işe alıyor..... :@
Şerefsizlik orda zaten. Kriz bahane. Yeni eleman geldi bırakın onunla konuşmayı selam bile vermedim. Zaten dün çıkıp konuştum ihbar süresini bekleyemicem dedim ve ihbar paramıda aldım işten çıktım. Daha doğrusu çıkarıldım. En azından evde durup iş aramak benim için daha iyi olucak.