• 27-08-2021, 12:26:50
    #1
    Az önce pegasustan bilet aldım. Eskiden bilet bilgilerini sms ve mail yolu ile atarlardı. Şimdi 2TL para istiyorlar. Bu aç gözlülük nereden geliyor. Zaten bilete 300TL alıyorusn ne diye 2 tl daha alacaksın. Bir de e-posta ücretsiz sms 2 tl diyor ama ikisini de yan yana koymuş aktif edince sms de açılıyor. D0landırıcıları geçtiler artık bunlar da.
  • 27-08-2021, 12:31:05
    #2
    Ne şaka mı ? CİMERE veya BTK ya yazın. Bilgilendirme hakkınıza el koymamaları gerekiyor.
  • 27-08-2021, 12:31:26
    #3
    ihtiyaçları var abisi gönderiver
  • 27-08-2021, 12:31:45
    #4
    Dün faturalıya geçerken paket değiştirirken onay sms i istediler ama onay sms i 2 TL bende buna şaşırmıştım faturalıya geçeyim diye bin kere arıyosun bide paramı alıyosun.
  • 27-08-2021, 12:33:09
    #5
    Yeni bir uygulama değil yıllardır bu şekilde zaten. ek SMS ile bilgilendirme 1-2 TL idi zaten.
  • 27-08-2021, 12:34:51
    #6
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir uygulama değil yıllardır bu şekilde zaten. ek SMS ile bilgilendirme 1-2 TL idi zaten.
    Hocam geçen kış aynı havayolu şirketi ile çalıştım ama SMS aldım ücretsiz
  • 27-08-2021, 12:35:06
    #7
    alışveriş sitesinden 20 liralık ürün alıyorsun elli tane mesaj yolluyorlar. 300 liralık bilete sms mi atamıyor bu firma
  • 27-08-2021, 12:38:21
    #8
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçen kış aynı havayolu şirketi ile çalıştım ama SMS aldım ücretsiz
    yok hocam önceden de vardı aynı uygulama, iyi hatırlıyorum. o seçenek belki ek bilgilendirme sms i için olabilir. Alması doğru yanlış ayrı konu tabi.
  • 27-08-2021, 12:39:11
    #9
    25 krş poşet olayina dönmüş buda.Daha neler göreceğiz.