Ülkemizdeki markalar ne aç gözlü olmuş bee...
15
●346
- 27-08-2021, 12:26:50Az önce pegasustan bilet aldım. Eskiden bilet bilgilerini sms ve mail yolu ile atarlardı. Şimdi 2TL para istiyorlar. Bu aç gözlülük nereden geliyor. Zaten bilete 300TL alıyorusn ne diye 2 tl daha alacaksın. Bir de e-posta ücretsiz sms 2 tl diyor ama ikisini de yan yana koymuş aktif edince sms de açılıyor. D0landırıcıları geçtiler artık bunlar da.
- 27-08-2021, 12:34:51Hocam geçen kış aynı havayolu şirketi ile çalıştım ama SMS aldım ücretsizEkonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2021, 12:35:06alışveriş sitesinden 20 liralık ürün alıyorsun elli tane mesaj yolluyorlar. 300 liralık bilete sms mi atamıyor bu firma
- 27-08-2021, 12:38:21yok hocam önceden de vardı aynı uygulama, iyi hatırlıyorum. o seçenek belki ek bilgilendirme sms i için olabilir. Alması doğru yanlış ayrı konu tabi.btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle