Konu
Ülkemizdeki markalar ne aç gözlü olmuş bee...
27-08-2021, 12:31:45
#4
Can_2020
Dün faturalıya geçerken paket değiştirirken onay sms i istediler ama onay sms i 2 TL bende buna şaşırmıştım faturalıya geçeyim diye bin kere arıyosun bide paramı alıyosun.