Az önce pegasustan bilet aldım. Eskiden bilet bilgilerini sms ve mail yolu ile atarlardı. Şimdi 2TL para istiyorlar. Bu aç gözlülük nereden geliyor. Zaten bilete 300TL alıyorusn ne diye 2 tl daha alacaksın. Bir de e-posta ücretsiz sms 2 tl diyor ama ikisini de yan yana koymuş aktif edince sms de açılıyor. D0landırıcıları geçtiler artık bunlar da.