• 27-08-2021, 12:45:45
    #10
    Check-in yaparken pencere kenarında oturmak için ek ücret verdiniz mi
    • birsevda
    birsevda bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-08-2021, 12:46:22
    #11
    Salcano der geçerim.
    Kadroyu kendisi üretiyor fakat öyle bir fiyatlandırma yapıyorlar ki dudağın uçukluyor.
    Şu an sahip olduğum vites sisteminin fiyatına salcano'nun herhangi bir bisikletiyle karşılaştırıyorum ama rakamlar 10k'dan BAŞLIYOR.
    Vites sistemini ben bile şahıs olarak 4k alabiliyorum ama salcanonun fiyatlar 14k falan olunca diyorsun ne oluyor diye..
    • birsevda
    birsevda bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-08-2021, 12:51:54
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salcano der geçerim.
    Kadroyu kendisi üretiyor fakat öyle bir fiyatlandırma yapıyorlar ki dudağın uçukluyor.
    Şu an sahip olduğum vites sisteminin fiyatına salcano'nun herhangi bir bisikletiyle karşılaştırıyorum ama rakamlar 10k'dan BAŞLIYOR.
    Vites sistemini ben bile şahıs olarak 4k alabiliyorum ama salcanonun fiyatlar 14k falan olunca diyorsun ne oluyor diye..
    Hocam yanlış yazmadınız demi Uçak bileti smsinden ne ara bisiklet markasına ve kalitesine geldi konu.
    Ben şoklardayım şuan. Biri beni cimciklesin. Hala alakayı çözemedim çözemiyorum. En iyisi konu ile bu mesajın biri alakasını anlatsın bana.

    Dipnot hocam konuya gelirsek para lazım herkese para kim nerden vurursa mantığı bu bence.
  • 27-08-2021, 12:52:43
    #13
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış yazmadınız demi Uçak bileti smsinden ne ara bisiklet markasına ve kalitesine geldi konu.
    Ben şoklardayım şuan. Biri beni cimciklesin. Hala alakayı çözemedim çözemiyorum. En iyisi konu ile bu mesajın biri alakasını anlatsın bana.

    Dipnot hocam konuya gelirsek para lazım herkese para kim nerden vurursa mantığı bu bence.
    Salcano = Ülkemizin markası.
    Konu = Markaların fahiş fiyatları
    Mesaj = İkisinin karışımı
  • 27-08-2021, 13:01:12
    #14
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    E-posta istiyoruz, bazı markalar adam akıllı, uyumlu e-posta bile gönderemiyor.
  • 27-08-2021, 16:05:41
    #15
    Ülkeye güvenip yatırım yapan olmadığından, rekabet ortamı oluşmuyor. Böyle giderse daha çok sömürülürüz.. 3-5 hava yolu firması daha piyasaya girse bakın o zaman ne oluyor..
  • 27-08-2021, 16:25:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hocam millet para peşinde artık paraya tapıyorlar, 1 lira 1 liradır diye.

    (Konu dışı olacak ama; tofaş marka arabam var (yeni aldım). Sanayiye gidip yağ filtresi, yağını falan değiştireyim dedim. Normal fiyatları 100 ila 150 TL arasıdır, taş çatlasın 170 TL'dir. Bir abimde xx ustaya git selamımı söyle halleder dedi. Ustaya gittim selam vererek içeri girdim böyle böyle dedim, bir fiyat çıkardı 450 TL. Bende xx kişinin selamıyla geldim abi buraya diyince "hee tamam o zaman 200 TL'ye ayarlayalım sana" dedi. 250 TL indirimi bir selamı mı yaptın yani? Helal olsun alkışlıyorum )