Ülkemizdeki markalar ne aç gözlü olmuş bee...
15
●346
- 27-08-2021, 12:46:22Salcano der geçerim.
Kadroyu kendisi üretiyor fakat öyle bir fiyatlandırma yapıyorlar ki dudağın uçukluyor.
Şu an sahip olduğum vites sisteminin fiyatına salcano'nun herhangi bir bisikletiyle karşılaştırıyorum ama rakamlar 10k'dan BAŞLIYOR.
Vites sistemini ben bile şahıs olarak 4k alabiliyorum ama salcanonun fiyatlar 14k falan olunca diyorsun ne oluyor diye.. - 27-08-2021, 12:51:54Hocam yanlış yazmadınız demiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uçak bileti smsinden ne ara bisiklet markasına ve kalitesine geldi konu.
Ben şoklardayım şuan. Biri beni cimciklesin. Hala alakayı çözemedim çözemiyorum. En iyisi konu ile bu mesajın biri alakasını anlatsın bana.
Dipnot hocam konuya gelirsek para lazım herkese para kim nerden vurursa mantığı bu bence. - 27-08-2021, 12:52:43Salcano = Ülkemizin markası.birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu = Markaların fahiş fiyatları
Mesaj = İkisinin karışımı
- 27-08-2021, 13:01:12E-posta istiyoruz, bazı markalar adam akıllı, uyumlu e-posta bile gönderemiyor.
- 27-08-2021, 16:25:43Üyeliği durdurulduHocam millet para peşinde artık paraya tapıyorlar, 1 lira 1 liradır diye.
(Konu dışı olacak ama; tofaş marka arabam var (yeni aldım). Sanayiye gidip yağ filtresi, yağını falan değiştireyim dedim. Normal fiyatları 100 ila 150 TL arasıdır, taş çatlasın 170 TL'dir. Bir abimde xx ustaya git selamımı söyle halleder dedi. Ustaya gittim selam vererek içeri girdim böyle böyle dedim, bir fiyat çıkardı 450 TL. Bende xx kişinin selamıyla geldim abi buraya diyince "hee tamam o zaman 200 TL'ye ayarlayalım sana" dedi. 250 TL indirimi bir selamı mı yaptın yani? Helal olsun alkışlıyorum
)
Uçak bileti smsinden ne ara bisiklet markasına ve kalitesine geldi konu. 
)