Hocam millet para peşinde artık paraya tapıyorlar, 1 lira 1 liradır diye.

(Konu dışı olacak ama; tofaş marka arabam var (yeni aldım). Sanayiye gidip yağ filtresi, yağını falan değiştireyim dedim. Normal fiyatları 100 ila 150 TL arasıdır, taş çatlasın 170 TL'dir. Bir abimde xx ustaya git selamımı söyle halleder dedi. Ustaya gittim selam vererek içeri girdim böyle böyle dedim, bir fiyat çıkardı 450 TL. Bende xx kişinin selamıyla geldim abi buraya diyince "hee tamam o zaman 200 TL'ye ayarlayalım sana" dedi. 250 TL indirimi bir selamı mı yaptın yani? Helal olsun alkışlıyorum )