Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salcano der geçerim.
Kadroyu kendisi üretiyor fakat öyle bir fiyatlandırma yapıyorlar ki dudağın uçukluyor.
Şu an sahip olduğum vites sisteminin fiyatına salcano'nun herhangi bir bisikletiyle karşılaştırıyorum ama rakamlar 10k'dan BAŞLIYOR.
Vites sistemini ben bile şahıs olarak 4k alabiliyorum ama salcanonun fiyatlar 14k falan olunca diyorsun ne oluyor diye..
Hocam yanlış yazmadınız demi Uçak bileti smsinden ne ara bisiklet markasına ve kalitesine geldi konu.
Ben şoklardayım şuan. Biri beni cimciklesin. Hala alakayı çözemedim çözemiyorum. En iyisi konu ile bu mesajın biri alakasını anlatsın bana.

Dipnot hocam konuya gelirsek para lazım herkese para kim nerden vurursa mantığı bu bence.