Salcano der geçerim.
Kadroyu kendisi üretiyor fakat öyle bir fiyatlandırma yapıyorlar ki dudağın uçukluyor.
Şu an sahip olduğum vites sisteminin fiyatına salcano'nun herhangi bir bisikletiyle karşılaştırıyorum ama rakamlar 10k'dan BAŞLIYOR.
Vites sistemini ben bile şahıs olarak 4k alabiliyorum ama salcanonun fiyatlar 14k falan olunca diyorsun ne oluyor diye..