Konu
Ülkemizdeki markalar ne aç gözlü olmuş bee...
27-08-2021, 12:38:21
#8
Ekonomi
btnaslan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam geçen kış aynı havayolu şirketi ile çalıştım ama SMS aldım ücretsiz
yok hocam önceden de vardı aynı uygulama, iyi hatırlıyorum. o seçenek belki ek bilgilendirme sms i için olabilir. Alması doğru yanlış ayrı konu tabi.