Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir uygulama değil yıllardır bu şekilde zaten. ek SMS ile bilgilendirme 1-2 TL idi zaten.
Hocam geçen kış aynı havayolu şirketi ile çalıştım ama SMS aldım ücretsiz