Konu
Ülkemizdeki markalar ne aç gözlü olmuş bee...
27-08-2021, 12:34:51
#6
btnaslan
Ekonomi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni bir uygulama değil yıllardır bu şekilde zaten. ek SMS ile bilgilendirme 1-2 TL idi zaten.
Hocam geçen kış aynı havayolu şirketi ile çalıştım ama SMS aldım ücretsiz