• 19-08-2021, 14:56:09
    #64
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mansur başkan ve imamoğlu dünyaya belediyeciliği öğretecek..

    Hele pandemi döneminde Mansur başkanın vatandaşlar için yaptıgı fedakarlıklar unutulamaz..

    - Öğrenciler için internet çekmeyen köylere çanak internet hattı döşetmesi
    - Heray garibanlar için askıda elektrik su doğalgaz faturalarını ödemesi
    - Geliri olmayan gariban aileler için heray alışveriş kartı dağıtması
    - Pandemide sahne alamayan iş yapamayan müzisyenlere ödeme yapması
    - Tüm ihaleleri açık canlı yayın oturumuyla yapması
    - Gereksiz tüm kiralık araçları iptal edip lüx araçları satması
    - Sokakta yatıp kalkan evsizleri evsizler evine yerleştirmesi
    - Şehirdeki tüm öğrencilerin elektrik su faturasını % 50 indirimle ödemesi
    - Ailevi maddi durumu olmayan tüm öğrencilere geri ödemesiz burs dağıtması…

    Daha sayamayacagım bir sürü desteği icraatı Ankara halkına sunması her belediyecinin yapabileceği işler değil.. Takdir ediyorum etmeyede devam edeceğim..

    (Ra) Hz.Ali’den bir cümle ile alıntılayarak; “ Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.” Bilin istedim ❤

    Not : Bir haksızlık veya bir konuya tepki gösterip yorum yapıp görüşünü yazınca muhalif veya düşman olunmaz, İNSAN olunur.. Saygılarımla herkese iyi forumlar 🤗
    kesinlikle katılıyorum ve mansur gibi bir cumhurbaşkanı olsa ülkede aç insan kalmaz.

    Ama tepedeki diğer parti hala mansurun bir açığını bulmak içni uğraşıyor ve düşünün 99 tane iyilik yaparsanız 1 tanesini yapamazsınız o 99u unutur insanlar, çünkü körü körüne o partiye bağlıdırlar, deselerki vatanı sizin iyiliğiniz için satacaz yine o partiyi savunmaya devam ederler. Keşke herkes mansur gibi olsa..
  • 19-08-2021, 15:26:43
    #65
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle katılıyorum ve mansur gibi bir cumhurbaşkanı olsa ülkede aç insan kalmaz.

    Ama tepedeki diğer parti hala mansurun bir açığını bulmak içni uğraşıyor ve düşünün 99 tane iyilik yaparsanız 1 tanesini yapamazsınız o 99u unutur insanlar, çünkü körü körüne o partiye bağlıdırlar, deselerki vatanı sizin iyiliğiniz için satacaz yine o partiyi savunmaya devam ederler. Keşke herkes mansur gibi olsa..
    Konuya cevap olarak halen ecevitin zamlarını paylaşanlar var hayretlikle ne yapmaya çalıştıklarını anlamaya çalışıyorum
  • 19-08-2021, 15:28:56
    #66
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “ Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır.“ şu söz kitaptan mı alıntı yoksa sizin sözünüz mü hocam ? Bayağı etkili anlam çıkarmasını bilene
    Bir kitapta okumuştum ama bulamadım, bulduğum gibi paylaşacağım.
  • 19-08-2021, 17:23:27
    #67
    caglarmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmamoğlu hakkında olumlu düşünmüyorum ama Mansur Yavaş gerçekten örnek başkanlardan
    hocam ayıp oluyor yalnız. tanju başkan, ekrem başkan, mansur başkan ve tunç başkan gerçekten o kadar iyi yönetti ki; bir çok insanın düşüncelerini değiştirdi
  • 19-08-2021, 17:44:46
    #68
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ayıp oluyor yalnız. tanju başkan, ekrem başkan, mansur başkan ve tunç başkan gerçekten o kadar iyi yönetti ki; bir çok insanın düşüncelerini değiştirdi
    Tanju Başkan yeni yeni haberlerde de yani öncesini bilmiyorum
    Tunç Soyer hakkında da pek olumlu düşünmüyorum şahsen