kesinlikle katılıyorum ve mansur gibi bir cumhurbaşkanı olsa ülkede aç insan kalmaz.
Ama tepedeki diğer parti hala mansurun bir açığını bulmak içni uğraşıyor ve düşünün 99 tane iyilik yaparsanız 1 tanesini yapamazsınız o 99u unutur insanlar, çünkü körü körüne o partiye bağlıdırlar, deselerki vatanı sizin iyiliğiniz için satacaz yine o partiyi savunmaya devam ederler. Keşke herkes mansur gibi olsa..
Konuya cevap olarak halen ecevitin zamlarını paylaşanlar var hayretlikle ne yapmaya çalıştıklarını anlamaya çalışıyorum