GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle katılıyorum ve mansur gibi bir cumhurbaşkanı olsa ülkede aç insan kalmaz.

Ama tepedeki diğer parti hala mansurun bir açığını bulmak içni uğraşıyor ve düşünün 99 tane iyilik yaparsanız 1 tanesini yapamazsınız o 99u unutur insanlar, çünkü körü körüne o partiye bağlıdırlar, deselerki vatanı sizin iyiliğiniz için satacaz yine o partiyi savunmaya devam ederler. Keşke herkes mansur gibi olsa..
Konuya cevap olarak halen ecevitin zamlarını paylaşanlar var hayretlikle ne yapmaya çalıştıklarını anlamaya çalışıyorum