• 18-08-2021, 21:10:48
    #1
    Ekrem imamoğlunun bugün attığı hikaye istanbullu olanlar için süper fırsat bence siz ne düşünüyorsunuz?

  • 18-08-2021, 21:13:11
    #2
    Mansur başkan ve imamoğlu dünyaya belediyeciliği öğretecek..

    Hele pandemi döneminde Mansur başkanın vatandaşlar için yaptıgı fedakarlıklar unutulamaz..

    - Öğrenciler için internet çekmeyen köylere çanak internet hattı döşetmesi
    - Heray garibanlar için askıda elektrik su doğalgaz faturalarını ödemesi
    - Geliri olmayan gariban aileler için heray alışveriş kartı dağıtması
    - Pandemide sahne alamayan iş yapamayan müzisyenlere ödeme yapması
    - Tüm ihaleleri açık canlı yayın oturumuyla yapması
    - Gereksiz tüm kiralık araçları iptal edip lüx araçları satması
    - Sokakta yatıp kalkan evsizleri evsizler evine yerleştirmesi
    - Şehirdeki tüm öğrencilerin elektrik su faturasını % 50 indirimle ödemesi
    - Ailevi maddi durumu olmayan tüm öğrencilere geri ödemesiz burs dağıtması…

    Daha sayamayacagım bir sürü desteği icraatı Ankara halkına sunması her belediyecinin yapabileceği işler değil.. Takdir ediyorum etmeyede devam edeceğim..

    (Ra) Hz.Ali’den bir cümle ile alıntılayarak; “ Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.” Bilin istedim ❤

    Not : Bir haksızlık veya bir konuya tepki gösterip yorum yapıp görüşünü yazınca muhalif veya düşman olunmaz, İNSAN olunur.. Saygılarımla herkese iyi forumlar 🤗
  • 18-08-2021, 21:15:41
    #3
    ne kadar boş alan kalıyormuş konserlerde bununla ilgili bir veri varmı.
  • 18-08-2021, 21:15:53
    #4
    İstanbulkart 4 tl olmuş tek basış,neyse belki konsere vs denk geliriz
  • 18-08-2021, 21:16:17
    #5
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar boş alan kalıyormuş konserlerde bununla ilgili bir veri varmı.
    Bulursanız bana da atın gönderin hocam
  • 18-08-2021, 21:21:08
    #6
    İmamoğlu hakkında olumlu düşünmüyorum ama Mansur Yavaş gerçekten örnek başkanlardan
  • 18-08-2021, 21:21:16
    #7
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar boş alan kalıyormuş konserlerde bununla ilgili bir veri varmı.
    Eleştirme amaçlı mı sordun? Bunun verisini tutan birisi yoktur bence burada. Ama yine de iyi bir ek hizmet. Gençlere IBAN atıp dilenmiyor en azından.
  • 18-08-2021, 21:22:53
    #8
    CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştirme amaçlı mı sordun? Bunun verisini tutan birisi yoktur bence burada. Ama yine de iyi bir ek hizmet. Gençlere IBAN atıp dilenmiyor en azından.
    Bence eleştiri amaçlı değilde hangi konserlerde boş yer kalmış ona göre gidelim o konser yerlerine kullanalım diye sormuş bence hocam
  • 18-08-2021, 21:23:55
    #9
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    Hocam öncesinde arar sorarsınız bence doluluk oranı ne diye ona göre yola çıkarsınız öncesinde'