Mansur başkan ve imamoğlu dünyaya belediyeciliği öğretecek..
Hele pandemi döneminde Mansur başkanın vatandaşlar için yaptıgı fedakarlıklar unutulamaz..
- Öğrenciler için internet çekmeyen köylere çanak internet hattı döşetmesi
- Heray garibanlar için askıda elektrik su doğalgaz faturalarını ödemesi
- Geliri olmayan gariban aileler için heray alışveriş kartı dağıtması
- Pandemide sahne alamayan iş yapamayan müzisyenlere ödeme yapması
- Tüm ihaleleri açık canlı yayın oturumuyla yapması
- Gereksiz tüm kiralık araçları iptal edip lüx araçları satması
- Sokakta yatıp kalkan evsizleri evsizler evine yerleştirmesi
- Şehirdeki tüm öğrencilerin elektrik su faturasını % 50 indirimle ödemesi
- Ailevi maddi durumu olmayan tüm öğrencilere geri ödemesiz burs dağıtması
Daha sayamayacagım bir sürü desteği icraatı Ankara halkına sunması her belediyecinin yapabileceği işler değil.. Takdir ediyorum etmeyede devam edeceğim..
(Ra) Hz.Aliden bir cümle ile alıntılayarak; Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Bilin istedim ❤
Not : Bir haksızlık veya bir konuya tepki gösterip yorum yapıp görüşünü yazınca muhalif veya düşman olunmaz, İNSAN olunur.. Saygılarımla herkese iyi forumlar 🤗