CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirme amaçlı mı sordun? Bunun verisini tutan birisi yoktur bence burada. Ama yine de iyi bir ek hizmet. Gençlere IBAN atıp dilenmiyor en azından.
Bence eleştiri amaçlı değilde hangi konserlerde boş yer kalmış ona göre gidelim o konser yerlerine kullanalım diye sormuş bence hocam