caglarmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmamoğlu hakkında olumlu düşünmüyorum ama Mansur Yavaş gerçekten örnek başkanlardan
hocam ayıp oluyor yalnız. tanju başkan, ekrem başkan, mansur başkan ve tunç başkan gerçekten o kadar iyi yönetti ki; bir çok insanın düşüncelerini değiştirdi