Kayseri'de Üşüyorum Desem İnanır Mısınız?
51
●752
- 15-08-2021, 21:30:56Antalya'dayım cehennem.... kurban bayramında erzurum'da köyde soba yaktık
- 15-08-2021, 21:32:37Baya Kayseri'de yaşayan varmışız. Bi Kayseri buluşması olmaz mı ileride
- 15-08-2021, 21:33:32Ben zamanında çok konu açtım ama herkes sanırım hesabı bana kitler diye düşündü, gelen olmadıburakgungormus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bana her türlü uyar. Starbucksta kahve içeriz, yemek vs. yeriz benlik bir sıkıntı yok. - 15-08-2021, 21:35:10Nörüyüm valla gadasını aldığım abim şükür virdiğine, Kayseri buluşması yapalım bence bir konu açalımdacaglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 21:35:14😄😄Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam bi ara yapalım iyi olur. - 15-08-2021, 21:35:45acaba halamın oğlu da hasta mı diye düşündüm....Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 21:36:27Coşkun başkan gelirse ne den olmasınTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 21:36:34Konuyu uzatmamak adına tüm akrabaları çağırmayayım dedimhasang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle