• 15-08-2021, 21:30:56
    #10
    Antalya'dayım cehennem.... kurban bayramında erzurum'da köyde soba yaktık
  • 15-08-2021, 21:32:37
    #11
    Baya Kayseri'de yaşayan varmışız. Bi Kayseri buluşması olmaz mı ileride
  • 15-08-2021, 21:33:32
    #12
    burakgungormus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya Kayseri'de yaşayan varmışız. Bi Kayseri buluşması olmaz mı ileride
    Ben zamanında çok konu açtım ama herkes sanırım hesabı bana kitler diye düşündü, gelen olmadı

    Bana her türlü uyar. Starbucksta kahve içeriz, yemek vs. yeriz benlik bir sıkıntı yok.
  • 15-08-2021, 21:34:13
    #13
    Nöördün gardaş? Ben de üşüyorum
  • 15-08-2021, 21:35:10
    #14
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nöördün gardaş? Ben de üşüyorum
    Nörüyüm valla gadasını aldığım abim şükür virdiğine, Kayseri buluşması yapalım bence bir konu açalımda
  • 15-08-2021, 21:35:14
    #15
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben zamanında çok konu açtım ama herkes sanırım hesabı bana kitler diye düşündü, gelen olmadı

    Bana her türlü uyar. Starbucksta kahve içeriz, yemek vs. yeriz benlik bir sıkıntı yok.
    😄😄
    Aynen hocam bi ara yapalım iyi olur.
  • 15-08-2021, 21:35:45
    #16
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ayağımın altı buz gibi, acaba hasta mıyım diye düşündüm evdekilere sordum onlarda üşüyorlar. Acaba evdekilerle beraber hep mi hastayız diye düşündüm, halamınoğlu da soğuk abi diyor
    acaba halamın oğlu da hasta mı diye düşündüm....
  • 15-08-2021, 21:36:27
    #17
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nörüyüm valla gadasını aldığım abim şükür virdiğine, Kayseri buluşması yapalım bence bir konu açalımda
    Coşkun başkan gelirse ne den olmasın
  • 15-08-2021, 21:36:34
    #18
    hasang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba halamın oğlu da hasta mı diye düşündüm....
    Konuyu uzatmamak adına tüm akrabaları çağırmayayım dedim