• 16-08-2021, 00:38:11
    #37
    Ufaktan bi serinlik oluyor gibi akşamları sanki normalde evde duramaz ve yatamazdım bu gece iyi gibi.
  • 16-08-2021, 00:43:33
    #38
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayseri'de bahçeli evde yaşıyorum merkezde. Akşamları üşüyorum desem inanır mısınız?

    @MertcanK; ile konuşuyorum kendisi Antalya'da yaşıyor, sıcaktan duramıyoruz diyor. Şu an üzerimde tişört ve onun üzerinde kapüşonlu sweatshirt var. Ayağıma çorap vs. giydim ciddi anlamda soğuk ev. Sizin oralarda hava durumu nasıl?
    Hocam yenidoğandayım bende dün akşam balkonda tir tir titredim neredeyse soğuktan. Düne bakılırsa bugün güzeldi Soğukların adamıyım ben seviyorum ya Sağolsun Ankarada uzun zaman yaşamak soğuğu sevdirdi
  • 16-08-2021, 01:10:10
    #39
    Ne kadar da Kayseri’de oturan varmış. Buluşulsa aslında hiç fena olmaz. Talasta kafeden çok ne var
  • 16-08-2021, 01:16:02
    #40
    Silivri'de de akşamları serin oluyor.
  • 16-08-2021, 01:27:24
    #41
    hatayda yanıyor sıcaktan
  • 16-08-2021, 01:54:43
    #42
    ben şuan mersinde atletle terliyorum Anam bugün GEMEREK'e gitti oğlum burada üşüyoruz dedi
    Adaletin bumu dünya...
  • 16-08-2021, 08:49:36
    #43
    Ardahandayım soba yanıyo şuan 9 derece
  • 16-08-2021, 08:57:34
    #44
    Haftaya Pazartesi gelicem Kayseriye, şuan sakaryadayım ve hava sıcaklığı iyi
  • 16-08-2021, 09:57:57
    #45
    Trabzon 1 haftadır aynı. Hava kapalı ve üşüyoruz. Köylerde mont giyiniyorlar.