Kayseri'de Üşüyorum Desem İnanır Mısınız? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kayseri'de Üşüyorum Desem İnanır Mısınız?
51
●
752
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kayseri'de Üşüyorum Desem İnanır Mısınız?
1
2
3
4
5
6
15-08-2021, 22:38:48
#28
mavikorku
Bugün iyiydi hava ama akşamaları soğuk. Ceketle oturuyoruz dışarda olduğumuzda.
15-08-2021, 22:40:17
#29
Misafir
Kayseri Pınarbaşıdan sevgiler
15-08-2021, 22:59:21
#30
zAHo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şehir içi son 1 haftadır gerçekten soğuk(yağmur vb.) , köyleri bağları düşünemiyorum.
15-08-2021, 23:12:12
#31
WBmuHAfiz
bu ne kadar kayserili böyle. havalar soğudu.. 😬
15-08-2021, 23:12:36
#32
BatuHan00
3 4 gündür iyi soğuk. Zaten sıcağı kuru sıcak çok yakar. Soğuğu ankara ayazına yakın. Ortası yok. Ama bugün güzeldi...
15-08-2021, 23:40:00
#33
GeNCo85
Yaz günü üşümek büyük lüks. Şikayet etmemek lazım.
15-08-2021, 23:51:01
#34
BaTuhan38
Dün sweat ile uyudum hocam Talasdayim
16-08-2021, 00:08:31
#35
bilgicinitr
Burdada oyle hocam gece soguk gunduz sicak
16-08-2021, 00:36:39
#36
A.AY
Istanbul Avrupa yakası havalar normal, ne sıcak ne soğuk, keşke hep böyle devam etse
Nem bu aralar onnumara beş yıldız
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler