• 15-08-2021, 22:38:48
    #28
    Bugün iyiydi hava ama akşamaları soğuk. Ceketle oturuyoruz dışarda olduğumuzda.
  • 15-08-2021, 22:40:17
    #29
    Kayseri Pınarbaşıdan sevgiler
  • 15-08-2021, 22:59:21
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şehir içi son 1 haftadır gerçekten soğuk(yağmur vb.) , köyleri bağları düşünemiyorum.
  • 15-08-2021, 23:12:12
    #31
    bu ne kadar kayserili böyle. havalar soğudu.. 😬
  • 15-08-2021, 23:12:36
    #32
    3 4 gündür iyi soğuk. Zaten sıcağı kuru sıcak çok yakar. Soğuğu ankara ayazına yakın. Ortası yok. Ama bugün güzeldi...
  • 15-08-2021, 23:40:00
    #33
    Yaz günü üşümek büyük lüks. Şikayet etmemek lazım.
  • 15-08-2021, 23:51:01
    #34
    Dün sweat ile uyudum hocam Talasdayim
  • 16-08-2021, 00:08:31
    #35
    Burdada oyle hocam gece soguk gunduz sicak
  • 16-08-2021, 00:36:39
    #36
    Istanbul Avrupa yakası havalar normal, ne sıcak ne soğuk, keşke hep böyle devam etse
    Nem bu aralar onnumara beş yıldız