Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayseri'de bahçeli evde yaşıyorum merkezde. Akşamları üşüyorum desem inanır mısınız?

@MertcanK; ile konuşuyorum kendisi Antalya'da yaşıyor, sıcaktan duramıyoruz diyor. Şu an üzerimde tişört ve onun üzerinde kapüşonlu sweatshirt var. Ayağıma çorap vs. giydim ciddi anlamda soğuk ev. Sizin oralarda hava durumu nasıl?
Hocam yenidoğandayım bende dün akşam balkonda tir tir titredim neredeyse soğuktan. Düne bakılırsa bugün güzeldi Soğukların adamıyım ben seviyorum ya Sağolsun Ankarada uzun zaman yaşamak soğuğu sevdirdi