Baya Kayseri'de yaşayan varmışız. Bi Kayseri buluşması olmaz mı ileride
Ben zamanında çok konu açtım ama herkes sanırım hesabı bana kitler diye düşündü, gelen olmadı
Bana her türlü uyar. Starbucksta kahve içeriz, yemek vs. yeriz benlik bir sıkıntı yok.