caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nöördün gardaş? Ben de üşüyorum
Nörüyüm valla gadasını aldığım abim şükür virdiğine, Kayseri buluşması yapalım bence bir konu açalımda