Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben zamanında çok konu açtım ama herkes sanırım hesabı bana kitler diye düşündü, gelen olmadı

Bana her türlü uyar. Starbucksta kahve içeriz, yemek vs. yeriz benlik bir sıkıntı yok.
😄😄
Aynen hocam bi ara yapalım iyi olur.