• 08-08-2021, 21:34:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam Benim ticarette rızkım kısmetim çok açıktır ama sıfırı tüketip sıfırdan ayağa kalkmakda çok olmuştur Herkese başarılar
    diyarbakırda esnaflık yaptım memleketin havası suyu insanı farklı ya kendi rızkım kuvvetlidir ama diyarbakırda bunu çok daha net anlayabildim çünkü düşsem de kalksam da mutlaka iyi insanlar elimden tutuyor beni sırtlıyorlardı canına yandığımın diyarbakırı güzel memleket be özlemişim yakında uğrayayım da havası suyu yine yarasın bana
  • 08-08-2021, 21:37:10
    #11
    jeptun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyarbakırda esnaflık yaptım memleketin havası suyu insanı farklı ya kendi rızkım kuvvetlidir ama diyarbakırda bunu çok daha net anlayabildim çünkü düşsem de kalksam da mutlaka iyi insanlar elimden tutuyor beni sırtlıyorlardı canına yandığımın diyarbakırı güzel memleket be özlemişim yakında uğrayayım da havası suyu yine yarasın bana
    Böyle düşünmenizi çok sevindimz vefalı biriymişsiniz gerçekten. Bingöl yazıyor zaza’mısını? Ne iş yaptınız dbakır’da esnaf olarak?
  • 08-08-2021, 21:41:07
    #12
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı ;
    Konu içeriğini okuyunca direk profilinize baktım ( acaba makale işi yapıyor mu diye ? ) malesef yokmuş...Bu kadar mu akıcı bir dille yazılır.
    teÅŸekkür ederim illa makale yazarı yaptırcanız beni de 😁

    makale yazarı değilim ama çok kitap okuyorum.
    biraz akıcılık sağlayabiliyorsam bu sebeptendir diye düşünüyorum
  • 08-08-2021, 21:43:14
    #13
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teÅŸekkür ederim illa makale yazarı yaptırcanız beni de 😁

    makale yazarı değilim ama çok kitap okuyorum.
    biraz akıcılık sağlayabiliyorsam bu sebeptendir diye düşünüyorum
    Makale hizmeti verirseniz ben talibim .Çok okuduğunuz yazı şeklinden belli oluyor benim gibi kabataslak değil yani =) .Gerçi ben de okurum ama yazım şeklim malesef değişmiyor .Şive meselesi sanırım =).
  • 08-08-2021, 21:44:43
    #14
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle düşünmenizi çok sevindimz vefalı biriymişsiniz gerçekten. Bingöl yazıyor zaza’mısını? Ne iş yaptınız dbakır’da esnaf olarak?
    Diyarbakır benim gördüğüm ilk farklı şehirdi şuanki ninovanın olduğu yerde cami köşesinde bir evimiz vardı orada oturuyorduk seviş iş hanında toptan ve perakende ticaret yapıyorduk ailemin oradaki asıl iş alanı tekstil idi. Zaza değilim ama bölgedeki dillere de ırklara da bayağı hakimim orada kürtçeyi öğrenmiştim sonradan konuşacak kimse kalmayınca artık dilim dönmez oldu zazacayı hala biliyorum çünkü bingölde herkes zaza ve konuşacak kişi bulmak zor olmuyor.
  • 08-08-2021, 21:47:48
    #15
    eskiden google siteleri ölçmek için pagerank verirdi benim sitemede 5 vermişti onun linkini satmıştım :
  • 08-08-2021, 21:48:01
    #16
    jeptun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyarbakır benim gördüğüm ilk farklı şehirdi şuanki ninovanın olduğu yerde cami köşesinde bir evimiz vardı orada oturuyorduk seviş iş hanında toptan ve perakende ticaret yapıyorduk ailemin oradaki asıl iş alanı tekstil idi. Zaza değilim ama bölgedeki dillere de ırklara da bayağı hakimim orada kürtçeyi öğrenmiştim sonradan konuşacak kimse kalmayınca artık dilim dönmez oldu zazacayı hala biliyorum çünkü bingölde herkes zaza ve konuşacak kişi bulmak zor olmuyor.
    Evet eviniz Huzurevleri semti oluyor. Bingöl’ün %90 ı zaza sanırım. Ayrıca bende Lice’liyim bir tarafım Zaza Sevindim sizi tanıdığıma. Diyarbakır’dan bir sıkıntı bir ihtiyacınız olursa yazın. İyi çalışmalar
  • 08-08-2021, 21:50:20
    #17
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet eviniz Huzurevleri semti oluyor. Bingöl’ün %90 ı zaza sanırım. Ayrıca bende Lice’liyim bir tarafım Zaza Sevindim sizi tanıdığıma. Diyarbakır’dan bir sıkıntı bir ihtiyacınız olursa yazın. İyi çalışmalar
    evet tam olarak huzurevleriydi semtin adı. Bingölde hemen hemen herkes zaza pek farklısına denk gelmedim bu arada tanıştığımıza memnun olduğum düşünceli davranışınız ve yaklaşımınız için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın iyi çalışmalar.