diyarbakırda esnaflık yaptım memleketin havası suyu insanı farklı ya kendi rızkım kuvvetlidir ama diyarbakırda bunu çok daha net anlayabildim çünkü düşsem de kalksam da mutlaka iyi insanlar elimden tutuyor beni sırtlıyorlardı canına yandığımın diyarbakırı güzel memleket be özlemişim yakında uğrayayım da havası suyu yine yarasın bana
diyarbakırda esnaflık yaptım memleketin havası suyu insanı farklı ya kendi rızkım kuvvetlidir ama diyarbakırda bunu çok daha net anlayabildim çünkü düşsem de kalksam da mutlaka iyi insanlar elimden tutuyor beni sırtlıyorlardı canına yandığımın diyarbakırı güzel memleket be özlemişim yakında uğrayayım da havası suyu yine yarasın bana
Konu dışı ;
Konu içeriğini okuyunca direk profilinize baktım ( acaba makale işi yapıyor mu diye ? ) malesef yokmuş...Bu kadar mu akıcı bir dille yazılır.
teÅŸekkür ederim illa makale yazarı yaptırcanız beni de 😁
makale yazarı değilim ama çok kitap okuyorum.
biraz akıcılık sağlayabiliyorsam bu sebeptendir diye düşünüyorum
teÅŸekkür ederim illa makale yazarı yaptırcanız beni de 😁
makale yazarı değilim ama çok kitap okuyorum.
biraz akıcılık sağlayabiliyorsam bu sebeptendir diye düşünüyorum
Makale hizmeti verirseniz ben talibim .Çok okuduğunuz yazı şeklinden belli oluyor benim gibi kabataslak değil yani =) .Gerçi ben de okurum ama yazım şeklim malesef değişmiyor .Şive meselesi sanırım =).
Diyarbakır benim gördüğüm ilk farklı şehirdi şuanki ninovanın olduğu yerde cami köşesinde bir evimiz vardı orada oturuyorduk seviş iş hanında toptan ve perakende ticaret yapıyorduk ailemin oradaki asıl iş alanı tekstil idi. Zaza değilim ama bölgedeki dillere de ırklara da bayağı hakimim orada kürtçeyi öğrenmiştim sonradan konuşacak kimse kalmayınca artık dilim dönmez oldu zazacayı hala biliyorum çünkü bingölde herkes zaza ve konuşacak kişi bulmak zor olmuyor.
Diyarbakır benim gördüğüm ilk farklı şehirdi şuanki ninovanın olduğu yerde cami köşesinde bir evimiz vardı orada oturuyorduk seviş iş hanında toptan ve perakende ticaret yapıyorduk ailemin oradaki asıl iş alanı tekstil idi. Zaza değilim ama bölgedeki dillere de ırklara da bayağı hakimim orada kürtçeyi öğrenmiştim sonradan konuşacak kimse kalmayınca artık dilim dönmez oldu zazacayı hala biliyorum çünkü bingölde herkes zaza ve konuşacak kişi bulmak zor olmuyor.
Evet eviniz Huzurevleri semti oluyor. Bingöl’ün %90 ı zaza sanırım. Ayrıca bende Lice’liyim bir tarafım Zaza Sevindim sizi tanıdığıma. Diyarbakır’dan bir sıkıntı bir ihtiyacınız olursa yazın. İyi çalışmalar
Evet eviniz Huzurevleri semti oluyor. Bingöl’ün %90 ı zaza sanırım. Ayrıca bende Lice’liyim bir tarafım Zaza Sevindim sizi tanıdığıma. Diyarbakır’dan bir sıkıntı bir ihtiyacınız olursa yazın. İyi çalışmalar
evet tam olarak huzurevleriydi semtin adı. Bingölde hemen hemen herkes zaza pek farklısına denk gelmedim bu arada tanıştığımıza memnun olduğum düşünceli davranışınız ve yaklaşımınız için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın iyi çalışmalar.