teşekkür ederim illa makale yazarı yaptırcanız beni de 😁
makale yazarı değilim ama çok kitap okuyorum.
biraz akıcılık sağlayabiliyorsam bu sebeptendir diye düşünüyorum
Makale hizmeti verirseniz ben talibim .Çok okuduğunuz yazı şeklinden belli oluyor benim gibi kabataslak değil yani =) .Gerçi ben de okurum ama yazım şeklim malesef değişmiyor .Şive meselesi sanırım =).