diyarbakırda esnaflık yaptım memleketin havası suyu insanı farklı ya kendi rızkım kuvvetlidir ama diyarbakırda bunu çok daha net anlayabildim çünkü düşsem de kalksam da mutlaka iyi insanlar elimden tutuyor beni sırtlıyorlardı canına yandığımın diyarbakırı güzel memleket be özlemişim yakında uğrayayım da havası suyu yine yarasın bana
Böyle düşünmenizi çok sevindimz vefalı biriymişsiniz gerçekten. Bingöl yazıyor zazamısını? Ne iş yaptınız dbakırda esnaf olarak?