Doğrudur hocam

Benim ticarette rızkım kısmetim çok açıktır ama sıfırı tüketip sıfırdan ayağa kalkmakda çok olmuştur

Herkese başarılar
diyarbakırda esnaflık yaptım memleketin havası suyu insanı farklı ya kendi rızkım kuvvetlidir ama diyarbakırda bunu çok daha net anlayabildim çünkü düşsem de kalksam da mutlaka iyi insanlar elimden tutuyor beni sırtlıyorlardı canına yandığımın diyarbakırı güzel memleket be özlemişim yakında uğrayayım da havası suyu yine yarasın bana