Diyarbakır benim gördüğüm ilk farklı şehirdi şuanki ninovanın olduğu yerde cami köşesinde bir evimiz vardı orada oturuyorduk seviş iş hanında toptan ve perakende ticaret yapıyorduk ailemin oradaki asıl iş alanı tekstil idi. Zaza değilim ama bölgedeki dillere de ırklara da bayağı hakimim orada kürtçeyi öğrenmiştim sonradan konuşacak kimse kalmayınca artık dilim dönmez oldu zazacayı hala biliyorum çünkü bingölde herkes zaza ve konuşacak kişi bulmak zor olmuyor.
Evet eviniz Huzurevleri semti oluyor. Bingölün %90 ı zaza sanırım. Ayrıca bende Liceliyim bir tarafım Zaza

Sevindim sizi tanıdığıma. Diyarbakırdan bir sıkıntı bir ihtiyacınız olursa yazın. İyi çalışmalar