Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
27
●1.012
- 25-07-2021, 16:35:41Çalışmasam gelirdim hocam benimde böyle kaçamaklara ihtiyacım var
- 25-07-2021, 16:36:10karaköye gelebilirsen buluşalım bak son teklif 😂Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 16:40:38Yokk cıkıyorum benn besiktasa gidiyorum..ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 16:45:54Orada çalışıyorum bir iş çıkışı biz buluşalım 😂ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 16:47:46olur valla hocam ben de 2 sene çalıştım asmalımescitte özledim oraları 😊 şimdi ikitelli tarafındayım biraz zor ama bir hafta sonu neden olmasın 😅ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 16:49:50Ben direkt iskeledeyim uygun zamanda denk getirelim hafız Mustafada olur😂ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 18:01:38Haftada en az 3 kere geliyorum karaköye
işleri halledip dönüyorum.
Bir üyenin restaurantı vardı hatta orada