Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 16:49:50
#16
ilyasutkum
ruacoronal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olur valla hocam ben de 2 sene çalıştım asmalımescitte özledim oraları 😊 şimdi ikitelli tarafındayım biraz zor ama bir hafta sonu neden olmasın 😅
Ben direkt iskeledeyim uygun zamanda denk getirelim hafız Mustafada olur😂