ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olur valla hocam ben de 2 sene çalıştım asmalımescitte özledim oraları 😊 şimdi ikitelli tarafındayım biraz zor ama bir hafta sonu neden olmasın 😅
Ben direkt iskeledeyim uygun zamanda denk getirelim hafız Mustafada olur😂