Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 16:47:46
#15
berkaydemirel
ilyasutkum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Orada çalışıyorum bir iş çıkışı biz buluşalım 😂
olur valla hocam ben de 2 sene çalıştım asmalımescitte özledim oraları 😊 şimdi ikitelli tarafındayım biraz zor ama bir hafta sonu neden olmasın 😅