ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orada çalışıyorum bir iş çıkışı biz buluşalım 😂
olur valla hocam ben de 2 sene çalıştım asmalımescitte özledim oraları 😊 şimdi ikitelli tarafındayım biraz zor ama bir hafta sonu neden olmasın 😅