Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
27
●1.012
- 25-07-2021, 18:22:18abi anadolu yakasındayımilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun süre oldu beşiktaşa uğramayalı uğradığımda haber ederim.
- 25-07-2021, 18:25:46Sen diyarbakırdan gel baklavacı açarım sanaSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 18:55:47Kadıköye gelince haber et bende baya oldu oraya gitmeyeli 😂AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 20:22:11R10 özgüvensiz.. tek basimiza keyif yaptikbbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 25-07-2021, 20:42:58bugün ordaydımilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir dahakine şimdi dönüyoruz hatta
- 25-07-2021, 22:41:58Beşiktaş'a geçmeden 1 saat önce değil de birkaç saat önce yazsanız uygun olan arkadaşlardan katılım olabilirdi belkiPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul şartlarında bir yerden bir yere gitmek epey vakit alabiliyor
- 25-07-2021, 22:42:54tamerakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDaha hazırlanmadan fikir aklıma gelince konuyu açmıştım zatenPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun süre oldu beşiktaşa uğramayalı uğradığımda haber ederim.
