Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 18:55:47
#22
ilyasutkum
AnkeeBut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi anadolu yakasındayım
uzun süre oldu beşiktaşa uğramayalı uğradığımda haber ederim.
Kadıköye gelince haber et bende baya oldu oraya gitmeyeli 😂