Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 özgüvensiz.. tek basimiza keyif yaptik
Beşiktaş'a geçmeden 1 saat önce değil de birkaç saat önce yazsanız uygun olan arkadaşlardan katılım olabilirdi belki
İstanbul şartlarında bir yerden bir yere gitmek epey vakit alabiliyor