Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 22:41:58
#26
tamerakin
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 özgüvensiz.. tek basimiza keyif yaptik
Beşiktaş'a geçmeden 1 saat önce değil de birkaç saat önce yazsanız uygun olan arkadaşlardan katılım olabilirdi belki
İstanbul şartlarında bir yerden bir yere gitmek epey vakit alabiliyor