Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum.. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
27
●
1.012
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
1
2
3
4
26-07-2021, 00:26:53
#28
esrefyasa
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 özgüvensiz.. tek basimiza keyif yaptik
Özgüvensizmiğ gel senle kamp yapalım 😂 Denizli de olmasam gelirdim de İstanbul bi tatlı için baya uzun bir yol, sohbetin için gelinirdi ama 😊
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler