Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 özgüvensiz.. tek basimiza keyif yaptik
Özgüvensizmiğ gel senle kamp yapalım 😂 Denizli de olmasam gelirdim de İstanbul bi tatlı için baya uzun bir yol, sohbetin için gelinirdi ama 😊