Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
26-07-2021, 00:26:53
#28
esrefyasa
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 özgüvensiz.. tek basimiza keyif yaptik
Özgüvensizmiğ gel senle kamp yapalım 😂 Denizli de olmasam gelirdim de İstanbul bi tatlı için baya uzun bir yol, sohbetin için gelinirdi ama 😊